Hendrik en Ria - Reisverslag uit Nanjing, China van hendrikhund - WaarBenJij.nu Hendrik en Ria - Reisverslag uit Nanjing, China van hendrikhund - WaarBenJij.nu

Hendrik en Ria

25 September 2013 | China, Nanjing

Vandaag met de metro naar de Klokkentoren en Olympisch Stadion geweest. In 2014 de Spelen tot 18 jaar. In de klokkentoren hangt een klok van 23000 kilo, zware jongen. Het reizen met de metro gaat al steeds beter inclusief de tickets kopen. We hebben vandaag meer niet-Chinezen gezien dan tot nu toe. In het gebied waar we vandaag waren zit nl de universiteit. Speciaal voor Hans: zie de foto met ijzer. Ook hier hebben ze verschillende soorten, hahahaha. Marja: je ziet de foto van de brommer wel als we thuis zijn. Ik pas er vast geen tweede keer in........ Morgen gaan we met de nachttrein naar Beijing. Voordat we kunnen instappen moeten we onze gids nog ergens ontmoeten in deze stad van 8 miljoen inwoners. We bellen ........... En wordt vervolgd.

• 25 September 2013 - 22:49

Goede tip hé foto's maken met de Ipad ;)
    Ik zag dat het betalen al lukt nu nog het afdingen!! haha
    Succes met de reis naar Beijing en zodra jullie wifi hebben skypen we weer.

Kus Annet, William en Julian

• 26 September 2013 - 11:40

Michelle :

Héé!

Zo te lezen hebben jullie het ontzettend mooi! Ben toch wel een beetje jaloers hoor hihi.
    En Ria, wat mis ik je hier in B'oord :(
    Nog een hele fijne vakantie daar! De stokjes gaan je al aardig af zie ik :)

Geniet ervan! Liefs Michelle

Tags: 25-09-2013