Hendrik en Ria - Reisverslag uit Nanjing, China van hendrikhund - WaarBenJij.nu Hendrik en Ria - Reisverslag uit Nanjing, China van hendrikhund - WaarBenJij.nu

Hendrik en Ria

Door: Ria

24 September 2013 | China, Nanjing

Eindelijk hebben we foto's geplaatst die we via de i-pad hebben gemaakt, want we hebben nog steeds geen kabeltje kunnen kopen. Je zou toch verwachten dat je dat hier overal kunt kopen, maar tot nu toe heeft niemand een suggestie waar je dit kunt krijgen. Geeft niet, zo werkt het ook. Vandaag zijn we in Nanjing naar de Confusiustempel gegaan met de metro. Vanuit de metro zijn we achterop een brommertje beland met een huif/ kap, gemaakt van een douchegordijn. Uiteraard was dit vervoer tegen toeristentarief toen het op betalen aankwam, maar het was wel lachen onder het douchegordijn. Rond de tempel is het een en al toeristenwinkel en bussen vol met ...... Chinezen !. Vanavond beland in een restaurant waar we ons met handen, voeten, foto's en woordenboek hebben laten verrassen wat we gingen eten. We zijn er nog steeds niet achter was het was, maar het was wel heeeeeel vers. We hebben het prima naar onze zin en dit land is het een belevenis. Vandaag de hele dag regen gehad, maar we hebben zowaar twee paraplui's kunnen kopen (gewoon aanwijzen doet wonderen). Overmorgen vertrekken we naar Beijing en we proberen jullie uiteraard zo snel mogelijk bij te praten. Het is heel erg leuk dat jullie reageren, blijf dit vooral doen !!!!!!!. Tot gauw

• 24 September 2013 - 22:52

Marja:

Nou prima foto's hoor! En fijn dat je je bril bij je hebt Rie!! Haha! Jammer dat er geen foto bij zit van het brommertje met douchegordijn... Ik zeg: doe nog maar een keer

• 25 September 2013 - 09:14

Hans:

hendrik is weer op de penning zie ik :-) Let op in Beijing! Er zwemt een grote badeend rond ...