Hendrik en Ria - Reisverslag uit Tongling, China van hendrikhund - WaarBenJij.nu Hendrik en Ria - Reisverslag uit Tongling, China van hendrikhund - WaarBenJij.nu

Hendrik en Ria

Door: RIa

23 September 2013 | China, Tongling

Inmiddels zijn we in Nanjing aangekomen, nadat we gisteren (zondag) door een oom met de auto hier naar toe zijn gebracht. Het hotel is prima. Na het inchecken gisteravond zijn we met familie uit eten geweest, was heel gezellig. Tijdens de autorit van Tongling naar Nanjing (ongeveer 2 1/2 uur) is weer geprobeerd ons Chinese woorden aan te leren, wat op dat moment ging, maar nu al niet meer te reproduceren is. Onderweg prachtige bamboebossen gezien en langs de snelweg hoge oleanders in volle bloei, in alle kleuren. De familie is uiterst aardig en attent, niets dan lof !. We blijven tot de 26 ste hier en vertrekken dan naar Bejing. Lu is onze gids. De rit naar Bejing zal waarschijnlijk niet per vliegtuig zijn, maar met de nachttrein en overdag de stad in. Wat ik van haar begreep is dat zij nog een aantal mooie dingen voor ons op het programma heeft staan. We laten ons graag verrassen. Binnenkort meer ..........

• 23 September 2013 - 09:59

Hans:

He Hendrik en Ria, leuk om dit allemaal te lezen, maar we willen foto's !!! Eten met stokjes, slapen op een plank ... Klinkt gezellig. Veel plezier en goede reis naar Bejing.

• 23 September 2013 - 18:22

Albert En Betsy:

Ha wereldreizigers, uniek hoor dat jullie zo persoonlijk worden rondgeleid in het grote China.
    Hopelijk kunnen jullie snel foto s laten zien . Op het journaal zag ik beelden van een orkaan. Waarschijnlijk en hopelijk hebben jullie daar geen last van. Veel plezier. Groeten van uit herfstig Nederland van Albert en betsy