Hendrik en Ria - Reisverslag uit Tongling, China van hendrikhund - WaarBenJij.nu Hendrik en Ria - Reisverslag uit Tongling, China van hendrikhund - WaarBenJij.nu

Hendrik en Ria

Door: Ria

21 September 2013 | China, Tongling

Zaterdag 21 september: Vandaag opnieuw een zeer warme dag, ca 30 graden. Lunchen met de moeder en stiefvader van Rongqi in een prachtig gebouw. Uiteraard weer heerlijk eten. Van daaruit zijn we opgehaald en naar een andere plek gebracht alwaar we vanaf ongeveer half drie tot zes konden rusten, kaarten of op welke manier dan ook tijd met familie doorbrengen, voordat we aan tafel gingen. Voor Sophia is alles meer dan vermoeiend. Nog niet van de reis bekomen en aan het tijdsverschil gewend maar de hele dag met familie en/ of activiteiten doorbrengen. We moesten in de gelegenheid waar we gingen eten met de eigenaar, bedrijfsleider, koks en wie dan ook op de foto . We moesten zelfs een promotiefilmpje maken: als europeanen binnen komen lopen met chinese familie aan de arm. Heel komisch. Inmiddels hebben we een paar woorden geleerd en passen ze veelvuldig toe, wat men erg grappig vindt.
Helaas kunnen we nog geen foto's uploaden, we moeten eerst een kabeltje zien te vinden, maar als we die hebben zullen we natuurlijk ook foto's laten zien. Hoop dat jullie ook snel iets van je laten horen.
Tot de volgende keer

• 21 September 2013 - 18:34

Marja:

Hoi! Moet je helemaal naar China om je VIP te voelen haha! Ben benieuwd naar dat filmpje!
    Ben ook jaloers op de 30 graden

• 22 September 2013 - 16:07

Chieneke:

Hoi, wat al een belevenis tot nu toe. Probeer jullie op de kaart te volgen. Ben ook benieuwd naar de foto's. Geniet ervan!

• 22 September 2013 - 22:18

Betsy:

Ha Hendrik en Ria, wat leuk om jullie verslagen te lezen. Nog even en lopen jullie naast jullie schoenen als BN er ha ha. We kijken uit naar jullie verdere verslagen en....foto's. Groetjes van Albert en Betsy

• 22 September 2013 - 22:28

Carla En Floris:

Hi Hendrik en Ria!

Leuk om jullie verhalen te lezen en super dat Sophia de reis goed heeft doorstaan goed hoor! Geniet onwijs van de komende tijd! Lieve groet van Floris, Carla en Odette