China - Reisverslag uit Sjanghai, China van hendrikhund - WaarBenJij.nu China - Reisverslag uit Sjanghai, China van hendrikhund - WaarBenJij.nu

China

17 September 2013 | China, Sjanghai

Hallo allemaal,
Vandaag aangekomen in Shanghai, een zeer levendige stad. natuurlijk ook de Bund bezocht. Prachtig om te zien.
Na de vlucht vanuit Amsterdam een snel verlopen overstap gemaakt en vanuit Abudabi op tijd geland in Shanghai. vannacht nagenoeg niet geslapen in het vliegtuig en om acht uur Locale tijd, dus bij jullie was het nog maar vier uur ,s nacht, ontbijt.
Morgen gaan we vanuit Shanghai met de hogesnelheidstrein naar Nanjing en van daaruit met de auto naar Tongling.
Tot zover is alles goed verlopen en ook Sophia heeft het geweldig gedaan tijdens de reis.
Voor zover een update. Binnenkort vast meer " nieuws ". uiteraard zijn berichtjes welkom .

• 17 September 2013 - 22:41

Marja:

Fijn dat jullie de lange reis goed doorstaan hebben! En nu genieten!!
    Groetjes Marja

• 18 September 2013 - 22:38

Carla:

Goed om te lezen dat de reis prima is gegaan! Nu even bijkomen voordat jullie weer op pad gaan met het nichtje van Ronqi.

Groetjes, Carla

• 19 September 2013 - 08:37

Michelle :

Hai!

Wat super dat de reis goed is gegaan en dat Sophia zich goed heeft gedragen, hihi.
    Ik wens jullie een hele fijne vakantie! Geniet ervan!

Groetjes Michelle

Tags: 17-09-2013