Winkelen, koopjes jacht en handelen - Reisverslag uit Peking, China van hendrikhund - WaarBenJij.nu Winkelen, koopjes jacht en handelen - Reisverslag uit Peking, China van hendrikhund - WaarBenJij.nu

Winkelen, koopjes jacht en handelen

Door: Hendrik hund

02 Januari 2013 | China, Peking

Kompleet voorbereid om een de dag te gaan shoppen. Nou we waren voorbereid. We gingen naar Xiushui kledingmarkt.. De metro stopte bijna voor de deur, we konden direct los. Je wordt echt bijna alle winkeltjes binnen getrokken of binnen gepraat. Iedereen heeft de laagste prijs of heeft voor jouw de laagste prijs.
We hebben heel wat gekocht. 2 dingen sprongen er uit. Ruud had een nieuwe spijkerbroek nodig de zijne was in het kruis kapot. Ze hebben geen paskamers, dus in de winkel passen. Broek uit maar dat vinden de verkoopsters niet leuk en rennen naar voor in de winkel. De broek paste perfect en nu ging het nog om de prijs, broek weer uit en in onderbroek onderhandelen over de prijs maar dat vond ze niet leuk, en gaf aan broek eerst aan, maar Ruud nog even over de prijs doorgaan. Maar broek moest eerst aan. Superdeal gedaan. Ook voor Sophia ee jas gekocht en deze deal sloeg alles, de verkoper ging accoord maar was nog steeds kwaad over de prijs die we boden en terwijl we wegliepen met de gekochte jas was hij nog aan het schelden.
Het was een fantastische dag met veel koopjes en na 5 uur shoppen gingen we voldaan terug naar ons hostel.
Morgen naar de muur.
Als het goed is staan er nu veel foto's op

Tags: 02, 01, 2013