In het World Financial Center geweest,heel hoog. - Reisverslag uit Sjanghai, China van hendrikhund - WaarBenJij.nu In het World Financial Center geweest,heel hoog. - Reisverslag uit Sjanghai, China van hendrikhund - WaarBenJij.nu

In het World Financial Center geweest,heel hoog.

Door: Hendrik hund

Blijf op de hoogte en volg

10 Januari 2013 | China, Sjanghai

Vandaag was een schitterende dag, niet koud en veel zon. Eerst even naar nanjing road, mooiste winkelstraat van Shanghai. Ik wilde nog graag een nieuwe jas, de oude in Tongling achter gelaten en een nieuwe spijkerbroek. Jas supersnel gevonden en nog goedkoper als wat ik dacht. Spijkerbroek ging stukken moeilijker. Bij selected vond ik een mooie spijkerbroek, alleen dat was de nieuwe kollectie. Mijn maat was een probleem ze probeerden van alles om een andere broek te slijten,maar ik wilde deze, eindelijk vonden ze een. Nu nog de prijs. Toch geprobeerd om er iets af te krijgen , met behulp van mijn rekenmachine gaf ik het geld aan wat ik wilde betalen. Nee dat ging, nieuwe kollectie. De koop ging niet door, maar ik vond de spijkerbroek wel mooi. Aan het eind van de dag de zelfde spijkerbroek gevonden bij de zelfde zaak alleen op een andere plek. Nog even over de prijs, maar kwam niet goed. Nieuwe kollectie, nu wel gekocht.
Daarna naar een van de hoogste gebouwen van de wereld. Het uitzicht was perfect, maar wat hoog. Je loopt gedeeltelijk over glazen platen, heb een aantal foto's gemaakt. Het mooie weer maakt zo'n dag toch stukken aangenamer als wat we rond kerst hadden veel regen en wind.
Morgen de laatste hele dag in Shanghai en dan weer naar huis, 16 uur vliegen en dan weer in eigen bed en Ria kunnen vasthouden.

Tags: 10, 01, 2013

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 04 Dec. 2012
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 14250

Voorgaande reizen:

05 December 2012 - 13 Januari 2013

Mijn eerste reis

16 September 2013 - 30 November -0001

Naar China

Landen bezocht: