Hendrik en Ria - Reisverslag uit Garmerwolde, Nederland van hendrikhund - WaarBenJij.nu Hendrik en Ria - Reisverslag uit Garmerwolde, Nederland van hendrikhund - WaarBenJij.nu

Hendrik en Ria

Door: Ria

14 Oktober 2013 | Nederland, Garmerwolde

Men zegt dat het fijnste van reizen het thuiskomen is. Het is inderdaad fijn om weer thuis te zijn, maar we hebben een geweldige tijd gehad in China. Het was echt een ervaring. Terugkijkend hebben we een bijzondere reis gehad; kennisgemaakt met de familie van onze schoondochter, gereisd, eten en slapen zoals de Chinezen doen, op plekken geweest waar geen niet-Chinees ooit kwam. Het was bijzonder en geweldig !.
Onze schoondochter en kleindochter werden door haar moeder, stiefvader en oom naar het vliegveld in Shanghai gebracht (7 uur rijden met de auto). We hopen natuurlijk dat ze ook een keer naar Nederland komen, zodat we elkaars wereld leren kennen.
Nogmaals, het was een ervaring en vooral het locale gebeuren was fantastisch om mee te maken.
Inmiddels gaan we weer over tot de orde van de dag, maar deze reis heeft absoluut indruk gemaakt. Ook werden jullie reacties zeer gewaardeerd door ons.
Dit was, zoals beloofd, ons slotpleidooi en wie weet, tot een volgende reis.